Postrere publicitare si promovare evenimente

Pentru imaginea unei companii este foarte important ca numele companiei (implicit sigla sau logo-ul) să ocupe un loc de vârf în promovare.

Posterul urmează structura unui articolafis mare kinect

Gândiți-vă la poster ca la un articol. Cum arată el?
Are un titlu ce concentrează întregul subiect.
Sub el, opțional, se găsește primul paragraf: fie o introducere, fie un rezumat.
Uneori textul este completat de o imagine sugestivă.
Urmează un subtitlu, apoi o parte din conținut și mecanismul se repetă.

Ne-am obișnuit să citim de sus în jos și tot așa memorăm. Ne este mai ușor astfel pentru că informațiile ordonate se fixează treptat, în ordinea în care le parcurgem. Apoi, mărimea fontului este cea care dă greutate informației (de aceea titlul are un font mai mare, urmat de subtitluri și textul paragrafelor). Toate acestea ne ajută să structurăm și să reținem esențialul.

Similar, când ne propunem să extragem o informație dintr-un poster, urmăm pașii:

- îl privim integral,
- căutăm elementele care ne atrag atenția (nu neaparat cele care ne plac!)
- stabilim ce ne-a captivat și
- abia apoi ne propunem să vedem despre ce este vorba.

Instinctiv căutăm cu privirea textul cel mai vizibil (titlul – aici numele firmei) – sperăm să înțelegem imediat mesajul. Apoi ne atrage atenția textul de mărime imediat mai mică (subtitlul – sloganul). El ar trebui să ne ajute și mai mult să înțelegem sau să ne intrige. Dacă nu îndeplinește niciunul din cele două obiective, înseamnă că nu e ales bine.
În ultimă instanță se citește textul adițional, ce întregește mesajul posterului.
Vizualul (imaginea aleasă pentru poster) este legat obligatoriu de mesajul transmis; acesta reflectă identitatea firmei și personalitatea consumatorului potențial.